Hej



Bild från Ninas drops


Just nu kan det vara lite väntetid på få vissa posters då jag letar efter ett nytt ställe i Göteborg att trycka. Ni som råkat ut för förseningar får jag gottgöra på ett eller annat sätt. 

Så småning om hoppas jag kunna göra om många posters till A3 format också men det tar sin lilla tid då jag inte har rätt program för detta på min dator.

Utforskar möjligeheter att sälja till butiker med.
Vi får se hur det går :)
Ska kika upp mer om etsy så snart som möjligt också.
Så då kan ni köpa genom en riktig webbshop i stället för via mail.

Soliga hälsningar

Lisa

Kommentarer
Postat av: jenni

hejsan! jag äääälskar dina skapelser. vart speciellt förtjust i kuddarna som finns på styleroom.

gör du dem fortfarande? mvh jenni

2009-07-19 @ 20:55:27
URL: http://jennipenniplutt.blogg.se/
Postat av: Cel'Dara

Varför säljer du inte på signerat.se då? :-)

2009-08-08 @ 19:47:22
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Malin

Shit! Jag bara älskar alla dina tavlor! Så jävla fina! Håller på att försöka måla lite, men är inte alls duktig, googlade för lite inspiration och hittade hit, är väldigt glad för det! :)

2011-07-09 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0