Mer illustrationer som finns hemma nu

Se min design på:
http://www.styleroom.se/album/8035


Alla illustrationer är digitaltrycka och är 20X30 stora och passar i en "Nyttja" eller "Ribba" ram från IKEA. På bilden är de monterade i en Nyttja ram. Vissa illustrationer kan fås i andra storlekar. A3 storlek kostar 150kr. Maila för mer info om du är intresserad. Just nu har jag owl me ugglorna utan texten i A3storlek. Ska lägga upp bilder när jag köpt ram.

100kr per illustration i A4 format och 25kr frakt oavsett hur många du beställer.
De packas i ett vadderat kuvert och med kartong så de inte ska kunna vikas.
Om du bor utomlands så kan frakten variera beroende på var du bor.

Maila mig för lägga en beställning:
[email protected]




(Titta Klara en sån här kommer du få hem på posten sen, ska bli kul och byta grejer ;D )



























Kommentarer
Postat av: Mapiurka

love your blog and works!

best regards from Argentina

2009-09-12 @ 03:19:58
URL: http://mapiurka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0